.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راكد ماندن يك سوم طرح‌هاي تعاوني مازندران

مديركل تعاون مازندران گفت : حدود يك سوم طرح‌هاي تعاون به تعداد دو هزار و ‪ ۵۰۰‬طرح در مازندران به دليل سوء‌مديريت، نوسانات اقتصادي بازار و نداشتن توجيه اقتصادي راكد مانده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا ،محمدرضا باقرزاده در حاشيه افتتاح چند طرح تعاوني در آمل در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع هفت هزار و ‪ ۷۰۰‬تعاوني به ثبت رسيده در مازندران ، تعداد دو هزارو ‪ ۵۰۰‬تعاوني راكد است.

وي با اشاره به اينكه يك ميليون و ‪ ۲۰۰‬هزار نفر از جمعيت ‪ ۲‬ميليون ‪۹۰۰‬ هزار نفري مازندران درشركتهاي تعاوني عضويت دارند اظهار داشت: بيش از يكصد هزار نفر از اين تعداد، عضو تعاوني‌هاي راكدي هستند كه به دلايل گفته شده به بهره‌برداري نرسيده‌اند.

به گفته وي هم اكنون ‪ ۲۸‬هزار نفر در بخش تعاون استان اشتغال دارند.

باقرزاده افزود: با بهره‌برداري از دو هزارو ‪ ۶۰۰‬شركت تعاوني در دست اجرا كه در سالهاي ‪ ۸۶‬و ‪ ۸۷‬به بهره‌برداري مي‌رسند، ‪ ۲۴‬هزار فرصت شغلي جديد ايجاد مي‌شود.

وي تعداد طرح‌هاي بهره‌برداري شده در هفته دولت را ‪ ۱۶‬طرح با هزينه ‪۴۵‬ ميليارد ريال و اشتغالزايي براي ‪ ۱۴۳‬نفرعنوان كرد و گفت: در هفته تعاون نيز تعداد ‪ ۲۸‬طرح تعاوني با هزينه ‪ ۱۵۵‬ميليارد ريال و ايجاد اشتغال براي ‪۴۸۴‬نفر به بهره‌برداري مي‌رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.